Asiakkaan aisteja ajatellaan yhä enemmän

Valot päälle, kehottaa myyntijohtaja Harri Rusanen. ”Valot ja äänet ovat entistä tärkeämpi osa myymälöiden visuaalista ilmettä ja tilanhallintaa.” Asiakkaan aisteja ajatellaan yhä enemmän. Selkeä sijoittelu ja silmää viehättävä myymäläilme tuovat viihtyvyyttä. Selkeästi opastettu myymälä jättää mukavan käyntikokemuksen ja lisää näin tuottavuutta. ”Onnistunut brändäys lähtee ruohonjuuritasolta ja paikallisuudesta. Tiukan ketjuohjauksen aika on ohi, ja myymäläilmeessä näkyvät

BRÄNDINTEKIJÖIDEN TARINAT – NÄKYVYYDESTÄ VAIKUTUKSEEN

Seitsemän henkilötarinaa, seitsemän näkökulmaa – ja tämä juttusarja on tullut päätökseensä. Brand ID:llä on 170 tarinaa, ja jokainen niistä on tärkeä osa kokonaisuutta. Tarinat avasivat, miten brändit syntyvät, mitä asiakkaiden onnistuminen meille merkitsee ja miten tiimityö rakentaa vahvoja asiakaskokemuksia. Brändäys ei ole vain visuaalista ilmettä, vaan kokonaisuus, joka rakentuu laadusta, asiakaskokemuksesta ja johdonmukaisesta viestinnästä. Brändin

Lite bättre – joka päivä

”Ei kai se mikään salaisuus ole, että hyvin brändätystä tuotteesta maksetaan enemmän,” sanoo Kirsi Dahlman, markkinoinnista vastaava.Mutta miksi niin on? Miksi hyvä ei riitä? Logon ulkonäkö ei ehkä jää mieleen – mutta tunne siitä, että kaikki sujui, jää.Brändi rakentuu kohtaamisista, pienistä asioista, jotka toimivat saumattomasti yhteen.Ja siksi jokaisella ihmisellä, joka on mukana tekemässä, on merkitystä.

Arvostus on parasta polttoainetta

ARVOSTUS ON PARASTA polttoainetta. Se näkyy Brand ID:n kaikessa toiminnassa. Myyntijohtaja Juha-Pekka Kettunen kertoo, mitä asiakas tästä hyötyy. ”Jatkuvan parantamisen malli ei ole yhden ihmisen harteilla, vaan toimimme tiimeinä. Se edellyttää muiden huomioimista ja arvostamista. Jotta tämä täyttyy, jokaisen täytyy kunnioittaa työkaverin ja asiakkaan ajatuksia ja mielipiteitä.” Tiimin arvostaminen helpottaa ongelmanratkaisutilanteissa. Brand ID:ssä yksilöt ja

Ratkaisu on jatkuva parantaminen

Kahdeksan miljoonan sopimuksen juuri allekirjoittanut Juha Heljakka iloitsee onnistumisesta. Samaan hengenvetoon hän toteaa, että ”Maailma ja markkinat ovat myllerryksessä. Muutosnopeus on poikkeuksellisen hurjaa. Miten siihen reagoidaan, on homman avain.” Brand ID ei ole kovissakaan tilanteissa – Juhaa siteeraten – lirissä. Miksei? ”Ratkaisu on jatkuva parantaminen. Koska yrityksessä on erittäin kova osaamisen ydin joka tiimissä, muutosten

Meidän ydinosaamistamme on tietää, miten ihmiset huomaavat sinut ja tuotteesi

170 ihmistä, 138 kumppania, 298 lasta ja 200 lastenlasta. Reilut 1000 vuotta tiukkaa työkokemusta. Siitä on Brand ID tehty. Vai mitä sanoo avainasiakaspäällikkö Hautamäen Kimmo? ”Näin on. Meidän ydinosaamistamme on tietää, miten ihmiset huomaavat sinut ja tuotteesi.” Kimmo on ollut talossa 16 vuotta, ja hän kiteyttää oman toimintansa johtoajatuksen. ”Pitää auttaa aidosti asiakasta. Niin etteivät

Menestykseen ei johda sileä tie

Kun Brand ID aloitti, liikevaihto oli 380 markkaa, nyt yli 30 miljoonaa euroa. Matkalla on ollut mutkia, hidasteitakin. ”Meidät pitää liikkeessä asiakas, jonka vaatimukset kasvavat jatkuvasti. Ja hyvä niin – näin mekin pysymme skarppina. Olemme valinneet jatkuvan kehittämisen tien. Viimeksi uudistettiin tuotanto”, kertoo tuotantopäällikkö Elina Marttila.   Asiakkaat haluavat tuotteet entistä nopeammin. Tuotantomme ei virrannut

NÄET MEIDÄT JOKA PÄIVÄ

Lähdet töihin autolla. Katsot ulkomainoksia. Otat taksin, junan tai bussin. Menet kauppaan. Nappaat kioskista kahvin mukaan. Käyt lääkärissä, haet tilaamasi paketin… ”Pitäisi elää silmät peitettynä välttyäkseen näkemästä tuotteitamme”, operatiivinen johtaja Mika Pöllänen vahvistaa. Brand ID on kuin puhemies, joka johdattaa tuotteen valmistajan ja kuluttajan onnellisesti yhteen. Lopullinen klikkaus voi olla myyntipaikan valaistus, pakkauksen mielenkiintoiset muodot

SMARTDECK™ HEAT

Lämmitettävä kansiratkaisu veneilyyn ja purjehdukseen – Smartdeck™ HEAT Smartdeck™ HEAT on lämmitettävä kansiratkaisu veneilyyn ja purjehdukseen, joka asettaa uuden standardin mukavuudelle ja ylellisyydelle vesillä. Tämä suomalainen innovaatio on kehitetty modernien veneilijöiden ja purjehtijoiden tarpeisiin, ja se tuo lämpöä ja mukavuutta purjehdus- ja veneilykokemukseen kaikissa sääolosuhteissa. Maailmanensi-ilta Boot Düsseldorf -messuilla 18.–26.1.2025 Smartdeck™ HEAT esiteltiin ensimmäistä kertaa

Suomen Vahvimmat

Brand ID vahvana jo vuodesta 2015. Sertifikaatti on merkki siitä, että yhteistyö kanssamme on kestävällä pohjalla!

Laskutusosoite

LASKUTUSOSOITTEEMME MUUTTUU 1.1.2024 ALKAEN

Tuotanto nopeutui, moniosaaminen kasvoi ja työturvallisuus parani.

Brand ID teki yhden historiansa merkittävimmistä uudistuksista. Koko tehdas järjestettiin uudelleen, tuotannon läpimenoaika putosi kolmasosaan ja henkilökunnan osaaminen laajeni. Myös työturvallisuus parani.