170 ihmistä, 138 kumppania, 298 lasta ja 200 lastenlasta. Reilut 1000 vuotta tiukkaa työkokemusta. Siitä on Brand ID tehty. Vai mitä sanoo avainasiakaspäällikkö Hautamäen Kimmo?
”Näin on. Meidän ydinosaamistamme on tietää, miten ihmiset huomaavat sinut ja tuotteesi.”
Kimmo on ollut talossa 16 vuotta, ja hän kiteyttää oman toimintansa johtoajatuksen.
”Pitää auttaa aidosti asiakasta. Niin etteivät joka käänteessä pyöri dollarin tai euron kuvat silmissä. Tällainen pitkäjänteinen asiakaspalvelu maksaa itsensä pitkässä juoksussa takaisin. Jokainen palaveri ei johda kauppaan, mutta pikkusteppejä otetaan joka päivä.”
Parhaaseen lopputulokseen päästään yleensä niin, että Brand ID otetaan mukaan mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, mieluiten jo tuotekehityksen alussa.
”Näin asiakas saa parhaan hyödyn. Voimme ehdottaa uusia tuotantotapoja ja materiaaleja, nopeuttaa asiakkaan prosessia ja välttää turhaa työtä.”
Esimerkiksi Smartdeck™ -brändiä on viety johdonmukaisesti eteenpäin.
”Raaka-aine tulee kaukaa maailmalta meille Poriin jatkojalostukseen. Uskomme omaan tekemiseemme – tässä olemme hyviä! Nyt alkava kuudes kesä näyttäisi lunastavan paikkamme. Euroopan veneteollisuus tunnistaa meidät ja yhteydenottoja tulee hienosti.”
*Tämä julkaisusarjamme päästää ääneen brändintekijämme. Meitä 170 ja jokaisella on oma tarinansa. Tämä on yksi niistä. *