NÄET MEIDÄT JOKA PÄIVÄ

24.03.2025

Lähdet töihin autolla. Katsot ulkomainoksia. Otat taksin, junan tai bussin. Menet kauppaan. Nappaat kioskista kahvin mukaan. Käyt lääkärissä, haet tilaamasi paketin…

”Pitäisi elää silmät peitettynä välttyäkseen näkemästä tuotteitamme”, operatiivinen johtaja Mika Pöllänen vahvistaa.

Brand ID on kuin puhemies, joka johdattaa tuotteen valmistajan ja kuluttajan onnellisesti yhteen.

Lopullinen klikkaus voi olla myyntipaikan valaistus, pakkauksen mielenkiintoiset muodot tai brändi-identiteetin mielikuva.

Liiketoiminta-alat vaihtelevat, tuotteitamme on maalla, merellä, ilmassa ja maan alla. Viihde ja vapaa-aika, kova teollisuus ja päivittäistavarakaupan kiihkeä kilpailu – kaikissa Brand ID:llä on näppinsä pelissä.

”Pienin tuotteemme on postimerkin kokoinen teollisuustarra, suurin 36 jalkaa pitkän jahdin kansiteippaus.”

Mikan kertoman mukaan asiakkaan tyypillisin kysymys on ”Kertokaa uusimmista tuotteista ja ideoista.” Juuri tuo lause pitää Brand ID:n liikkeessä, vireessä ja valmiina seuraamaan aikaa ja innovaatioita. Hihassa on aina valtteja.

”Olemme jatkuvassa vuoropuhelussa asiakkaiden kanssa, jotta osaamme parhaiten auttaa. Onnistumisen iloja syntyy päivittäin, ne antavat mukavasti kiksejä.”

Mika kertoo, että ajassamme selkeästi trendaavia toimintatapoja ovat ekologinen vastuullisuus, kestävät ratkaisut ja tuotannon läpinäkyvyys.

”Tässäkin olemme hyvä kumppani.”

*Julkaisusarjamme päästää ääneen brändintekijämme. Meitä 170 ja jokaisella on oma tarinansa. Tämä on yksi niistä. *